Sunday 7 October 2012

f a s i l i t a t o r ! !


huhu.. dah lama rasanya tak update blog kan.. yang lepas pun update gara-gara asigmnt muet.. kih3.. banyak sebenarnya nak sahare.. tapi tak ada masa nak  update.. biasa ar dah mula stdy semula.. asigmnt pun menimbun.. lagi-lagi kami (form6 ) merupakan batch baru untuk sistem baru.. macam bahan uji lak kami ni kan.. nak buat macam mana semua benda mesti ada baik and buruknya.. kalau tak cuba tak tahu kan.. cikgu PP selalu cakap.. kami ni umpama menyerahkan diri kepada benda yag tak pasti.. arr.. kadang-kadang takut juga bila cikgu cakap macam tu.. tapi kita kena sentiasa postiff.. tak ada yang pelik dalam dunia ni.. 
huhu.. mengarut sudahh.. mari kembali semula kepada tajuk kita pagi ni.. fasilitator!!
baru-baru ni...ehh baru ke?? emm.. dah lama juga lah.. dalam bulan lepas tak salah.. kami kena handle program motivasi dekat sekolah.. nama programnye KEBILANG SEMEKA... sekolah kami memang setiap tahun anjurkan program ni.. untuk adik-adik yang nak hadapi peperikasaan awam.. dulu kami yang kena buli.. tahun ni kami buli diorang lak.. kih3.. jahat kn? no.. bukan jahat.. tapi ADIL!! sama rata kan.. kih3..
pelbagai aktiviti yang kami rancangkan untuk diorang.. alhamdullilah.. semua berjalan seperti yang dirancang.. perangkap hanan pun jadi.. naik merah muka diorang makan kurma yang hanan rendam dengan air garam.. kih3.. padan muka korang.. lala.. peluang ni hanan ambil untuk merasai sendiri rasa menjadi seorang fasilitator!!.. banyak dan berat juga tugasnya.. tengok macam tak ada apa-apa ja kan.. cikgu kata.. nak tengok program itu berjaya atau tak.. tengok kepada fasilitatornya!! so.. hanan cuba yang terbaik untuk mereka..disamping tu.. peluang ini juga hanan ambil adalah untuk lepasakan stress hanan .. ayik belajar dalam kelas ja kan.. nak rasa juga suasana yang berbeza,,hilang lah juga stress tu.. tapi naik je sekolah.. memang kami dapat bala la.. sabar je lah.. bende kecik ja.. boleh lak dibesar-besarkan.. rasa macam.. arrr!!
huhu... dengan adanya peluang ni juga.. hanan dapat mendekatkan diri dengan junior-junior hanan.. hihi.. yelah sebelum ni diorang anggap hanan ni sombong + garang.. sampaikan diorang takut bak tegur.. kih3.. kesian... lepas kem ni.. baru diorang kenal yang hanan ni peramah and hanan ni tak garang.. cuma tegas ja.. kih3.... bagus betul adik-adik ni.. hope.. program macam ni dapat diteruskan lagi dari semasa kesemasa.. hihi...SEMEKA TETAP DIHATI~ muahh..<3

gambar tak ada.. yang ada hanya lah video ni.. sama-sama lah kita layan ya.. huhu..